Verzending en retourneren
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je eigen adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je eigen vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@dier-urn.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt je het product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Ook hiervoor kun je contact opnemen met info@dier-urn.nl. De kosten van de retourzending zijn wel voor eigen rekening.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Het lukt ons niet altijd om dit te halen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling langer duren. Sommige van de urnen en sieraden hebben 2 à 3 weken nodig om bij ons binnen te komen, wij zullen je uiteraard op de hoogte houden van de status van je bestelling. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
Voor verzending rekenen wij € 12,50 (incl. BTW), de verzending is altijd via aangetekende post.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Pagina: Contact
Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kun je ons bereiken middels de volgende gegevens:
Dier Urn
Mail: info@dier-urn.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Dier Urn
www.dier-urn.nl
Ons vestigingsadres:
Volgerlandseweg 6
3281 KV Numansdorp
KVK: 24480882
BTW: NL821736504B01
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je kunt ons altijd een mail sturen waarbij wij naar een passende oplossing gaan zoeken, dit kan naar info@dier-urn.nl, wij streven ernaar om uiterlijk binnen twee werkdagen op je mail te reageren.
Betaalmethodes
Je kunt je bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal